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  • VU 14 PatchnotesDatum22.01.2013 14:29
    Thema von Caillend im Forum Aktuelles

    Servus,

    Die Patchnotes findet Ihr hier: http://www.entropiauniverse.com/bulletin/release-notes/

    Hier mal die Kopie:

    New Features

    - The threat level calculation for creatures has been adjusted to more accurately reflect difficulty and danger level.
    - The chance to miss has been slightly decreased when shooting at creatures.
    - The cost of ammo and decay has been removed when firing a weapon that is not aimed at a target, such as into the air or ground. (This change does not affect weapons with area of effect damage).
    - The cost to equip armor parts has been removed.
    - When in combat, the text “MISS” has been changed to “EVADE”. These messages will be further refined in a later release to more accurately indicate the actual outcome of each attack attempt and provide better information to participants.

    Known Issues

    - Locked movement can occur for Body Sculptor Designers after closing the Body Sculpting UI. In such cases a relog will correct the issue.
    - Locked movement can occur when trying to enter Avatar Creation areas that are full. In such cases a relog will correct the issue.
    - Due to last minute integration issues, makeup masks will not be available in this release, Makeup masks will be activated in the release patch, expected in one week.
    - Makeup masks created during the avatar creation process are not visible in the Start Room, but will become visible again once your avatar arrives on a planet for the first destination.
    - Female makeup masks appear fully decayed when arriving on a planet for the first time. This is a visual bug only, the masks are not decayed. This issue will be fixed in an upcoming patch.




    Ich Persönlich finde ja die Anpassung der Threat Level nervig, weil sich nun von jedem Mob das Level wieder ändert... gut finde ich aber, das man nur kosten hat, wenn man auch wirklich sein ziel anvisiert.
    Macht es bei Hunts angenehmer und man muss keine Angst haben muni zu verballern.

  • Neues Ava SystemDatum22.01.2013 14:24
    Thema von Caillend im Forum Aktuelles

    Servus,

    Ich bin ins Spiel reingekommen und hatte folgenden Standard Avatar: http://www.abload.de/img/standardcharlol2mipg9.jpg

    Ich musste erstmal ein eine Presswurst denken xD - das wird nachher ein Spaß so einen Fettsack anzupassen.

    Wie sahen eure standard Chars aus? Und wie sehen diese nach eurer Anpassung aus?

    (btw. ich hasse das Kleider system, weil dadurch meine Angelic Wings rum buggen -.-")

  • Loot Mechaniken!Datum15.01.2013 10:11
    Thema von Caillend im Forum Hilfreiches

    Heyho,

    Habe heute folgenden Thread gefunden: http://www.planetcalypsoforum.com/forums...-Loot-Mechanics

    Hier erklärt ein spieler ein wenig die Infos die er über die Jahre gesammelt hat, was die Loot mechaniken angeht...sowas wie Min/Max Loot pro mob etc.

    Sehr interessant zu lesen!

  • Arkadia Waffen LevelDatum08.12.2012 11:34
    Thema von Caillend im Forum Hilfreiches

    Hiho,

    Da ja eine SIB Änderung kam, findet Ihr im ArkadiaForum folgende Liste:

    http://arkadiaforum.com/showthread.php?5...52772#post52772

    Dort seht Ihr das minimale Level für diese Waffen + das Ausgeskillte level.

    Grüße,

    Caillend

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